تجارت الكترونيك و موانع توسعه و گسترش آن در جمهوري اسلامي ايران

تجارت الكترونيك و موانع توسعه و گسترش آن در جمهوري اسلامي ايران

نام فایل : تجارت الكترونيك و موانع توسعه و گسترش آن در جمهوري اسلامي ايرانفرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : ۳۶
حجم : ۱۲۴ کیلوبایت
تجارت الكترونيك و موانع توسعه و گسترش آن در جمهوري اسلامي ايران ۱- مقدمه: در عصر ظهور پديده‌ها، تجارت الكترونيك پديده‌اي برتر است كه تمام زير ساخت‌هاي سنتي اقتصاد را به چالش طلبيده است. ناسازگاري اقتصاد سنتي و زير ساخت‌هاي آن با اقتصاد نوين ناشي از به كارگيري روشي نو و جديد در اقتصاد عصر دانش است. پويايي تجارت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *