ورزش هاي قدرتي براي پيشگيري از پوكي استخوان  10 ص

ورزش هاي قدرتي براي پيشگيري از پوكي استخوان ۱۰ ص

نام فایل : ورزش هاي قدرتي براي پيشگيري از پوكي استخوان ۱۰ صفرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : ۷
حجم : ۵۵ کیلوبایت
ورزش هاي قدرتي براي پيشگيري از پوكي استخوانعکسهای مرتبط  پوكي استخوان (كه به معناي نازك و ضعيف  شدن استخوان ها است) نگراني اصلي اكثر خانم ها در سنين يائسگي است.  از اين رو لازم است پيشگيري را مدت ها پيش از يائسگي شروع كنيم. صرف نظر از كلسيم و ويتامين D كافي، ورزش مهمترين عامل پيشگيري از پوكي استخوان به شمار…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دو =