مبانى اجتماعى بازاريابى 12 ص

مبانى اجتماعى بازاريابى ۱۲ ص

نام فایل : مبانى اجتماعى بازاريابى ۱۲ صفرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : ۱۰
حجم : ۲۴۲ کیلوبایت
مبانى اجتماعى بازاريابىواژه بازاريابى نبايد به معنى قديمى آن، يعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبير گردد. معناى جديد اين واژه همانا تأمين نيازهاى مشترى است. شرکتهاى امروزى با رقابت شديد و فزايندهاى روبهرو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترين نحو ممکن، خواستهاى مشترى را درک و بالاترين منفعت را براى مشتريان هدف خود تأمين کند. در محدوده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *