مديريت تجارت الکترونيک 10 ص

مديريت تجارت الکترونيک ۱۰ ص

نام فایل : مديريت تجارت الکترونيک ۱۰ صفرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : ۱۰
حجم : ۶۳ کیلوبایت
مديريت تجارت الکترونيک(E-Commerce )يکي از مهمترين آثار و تبعات رشد و توسعه فناوريهاي ارتباطي و اطلاعاتي(ICTs) در عصر حاضر ظهور پديده تجارت الکترونيک(E-Commerce) بوده است. تجارت الکترونيک که همگام و همپاي توسعه اينترنت قوت و بسط بيشتري يافت زمينه لازم را در جهت رشد و توسعه اقتصادي فراهم مي کند و راندمان کمي و کيفي مبادلات تجاري را افزايش مي دهد. افزايش و گسترش عرصه هاي…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *