مدیریت ارتباط با مشتری 12ص

مدیریت ارتباط با مشتری ۱۲ص

نام فایل : مدیریت ارتباط با مشتری ۱۲صفرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : ۱۱
حجم : ۱۶۹ کیلوبایت
مدیریت ارتباط با مشتریضرورت بهرهگیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصصهای لازم مجهز شوند.ضرورت بهرهگیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *