مدیریت استراتژیک- آموزههايي از بهترين شركتهاي ناشناخته جهاني 20 ص

مدیریت استراتژیک- آموزههايي از بهترين شركتهاي ناشناخته جهاني ۲۰ ص

نام فایل : مدیریت استراتژیک- آموزههايي از بهترين شركتهاي ناشناخته جهاني ۲۰ صفرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : ۱۹
حجم : ۱۴۵ کیلوبایت
آموزههايي از بهترين شركتهاي ناشناخته جهانيچكيدهتفکر غالب براي تحليل چگونگي شکلگيري و محتواي استراتژي شرکتهاي کوچک و متوسط بر محورهايي استوار است که شکلگيري استراتژي ها را، حاصل انفعال و يا انباشت تدريجي تجربيات مديراني مي پندارند که غالبا مالک شرکتها نيز هستند.آشکار شدن رهبران بزرگ جهاني در بازارهاي تخصصي…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *