نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني 7 ص

نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني ۷ ص

نام فایل : نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني ۷ صفرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : ۴
حجم : ۴۶ کیلوبایت
– اخلاق در فعاليتهاي بازرگاني و اقتصادي (Business Ethics)در دنياي تجارت و بازرگاني حسب شرايط موجود رقابت وجود دارد و هر شركت سعي دارد نسبت به رقباي خود وضعيت بهتري را احراز نمايد. درگيرودار فعاليتهاي توليدي وبازرگاني تصميمات مختلفي اتخاذ ميشود واقدامات گوناگوني صورت ميگيرد ولي فعالان در اين عرصه اهم از مصرفكنندگان و توليدكنندگان همديكر را تحت نطر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *